onsdag 6 mars 2013

I säng kl 20.22....

Wow, totalslocknade igår.... Ina vilade igår och tack vare underbara Elin så behövde jag inte ta mig ut till och hem från stallet (7 kilometers promenader+bussar) eftersom hon gjorde iordning allt till Ina :) Det var en extremt välbehövlig vilodag för mig kan jag ju säga då kroppen var trött efter mycket träning från senaste tiden, mycket innebandy (träningsvärk i vadmusklerna) och sedan måndagens vandring på det. Jag låter som världens lataste person och som världens klagomur, men det var som att musten gått ur mig helt! Så fort jag kom hem vid 15.30-tiden gjorde jag middag och satt i TV-soffan kvällen ut. Vid 19-tiden somnade jag (tror jag) och vaknade upp runt kl 20. Var ingen idé att ens försöka gå upp och göra något utan det blev tandborstning och sängen direkt. Så jag sov cirka 9 timmar inatt vilket är helt galet! Men det behövdes...
Vet inte om det är den långdragna vintern eller mitt helt schemalagda liv som gör mig så här slut, men något är det. Kanske är en kombination?

På bussen till jobbet idag kom jag ihåg att jag drömt en väldigt trevlig dröm; Ina och jag hade tävlat och klarat andra kvalgränsen till MsvB :) Kommer inte ihåg exakt vilken % vi fick men jag minns att hon var helt avslappnad på banan och gjorde allt jag bad om. Haha, inget snack om att det var en dröm inte ;)) Vet inte om den damen någonsin kommer att gå helt avslappnat på banan och göra allt jag ber om haha :P Hon är ju en dam liksom!


Men drömma kan man alltid.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar