torsdag 21 mars 2013

Lite uppdatering

Jag var senast hos Ina jättetidigt i tisdags morse och trots att det endast är cirka 48 timmar sedan så känns det som att jag inte varit i stallet på en hel vecka, hur knäppt är inte det?? Snacka om att hästdelen i ens liv verkligen sitter insvetsat! Det är jätteskönt att få vara lite ledig ibland när Sandra eller Moa har hand om Ina, men samtidigt känns det som att jag glömt något, att jag inte har gjort allt jag skulle göra. En jättemärklig känsla...

Igår hade Moa hand om Ina och de red ut tillsammans med Elin och Aida, börjar tydligen bli isigt i skogarna nu =( Idag rider Sandra då jag själv ska på kickoff med jobbet klockan 16 till sena kvällen. Det är inte lätt att få ihop sitt liv med heltidsjobb, häst, avsutten träning, mat, sömn och så är det ju trevligt om man lyckas klämma in tid för ett "vanligt" liv också.... Jag känner stoor skillnad åt det positiva hållet nu när jag återigen får hjälp två gånger i veckan med Ina :)

Fredag+helgen är i vilket fall välplanerad:


Fredag- Jobba sidorna i alla gångarter, skritten och travskolor.
Lördag- NINATRÄNING! Rida igenom programdelarna i MsvC:1
Söndag- Comeback på tävlingsbanan, MsvC:1 på Lurbo


Börjar kännas i magen nu när tävlingen närmar sig..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar