söndag 3 mars 2013

Helgsumering

Trevlig helg på hela taget! Fick reda på igår att jag trots allt kommer få räkna mitt resultat från MsvC-starten i mars 2012 (där vi klarade kvalgränsen) som mitt första av två kval till MsvB!! Jag är helt säker på att jag läst/informerats om att man hade 12 månader på sig mellan kval 1 och 2 för att det första skulle få räknas, men (som tur var) hade jag fel :D Inte ofta man blir glad av att ha fel, haha ;)

Denna dag kan beskrivas med ett ord; INNEBANDY! 2 timmars träning med bästa gänget, sedan speedtempo hem med bussen. Duschade och bytte om rekordfort tror jag då jag var hemma i 20 minuter, haha. Sedan åkte jag till Fyrishov för att möta upp Therese, Marcus, Mike och Johanna för att se Storvreta spela hemmamatch mot AIK. Första gången jag såg en riktig match live och det var sjukt roligt och härlig stämning! Det var annat liv där än på dressyrläktarna om man säger så ;))

Avslutar inlägget med lite bilder på kvalitetstid med Leo igår samt hur mina ben (läs: bollplank) ser ut efter dagens träning...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar