måndag 25 mars 2013

Tävlingsoutfit dressyr

Jag var nog lite för optimistisk när jag igårkväll skrev att jag skulle hinna med filmen imorgon (alltså idag måndag)... Jag måste ju hem till mina föräldrars dator med kameran då det är firewire-koppling på överföringen och det har inte min dator.... Imorgon borde jag istället hinna med överföringen :)

Igår var det ju även premiär för vårt nya tävlingsschabrak, och vår tävlingsoutfit på dressyrbanan känns mer komplett än aldrig förr! Är såå nöjd, för det är såååå Ina och jag som ekipage :)


Häst:

Kandar- Premiera Rome (lackad nosgrimma)
Pannband- Rosa bling
Knoppar- Rosa silikonsnoddar
Sadel- Jaguar
Schabrak- Egendesignat Mias med rosa/guld/cerise kant
Sadelgjord- Eric le Tixerant


Ryttare:

Hjälm- John Whitaker med eget bling
Plastrong- Från Sporren
Undertröja- Rosa Kingsland
Kavaj- Pikeur softshell (kort modell)
Handskar- Rosa HV Polo
Ridbyxor- Lycra med swarovski
Ridstövlar- Petrie

1 kommentar:

  1. Jag hittade din blogg på bilddagboken, måste bara säga att jag ääääälskar din tävlingsoutfit!!!

    SvaraRadera