fredag 7 maj 2010

Dryga startlistor

Nu har startlistorna till Gimos hoppning 15 maj lagts ut. Jag ska ju starta Ina och Majlis i 80- resp. 90 cm. Det är inte övermycket starter direkt, men ändå så har jag placerats väldigt nära mig själv i startlistan, vilket kommer göra att jag knappt hinner sitta upp på nästa häst innan det är min tur igen... Ändå så skulle de kunnat satt mig med mycket längre avstånd emellan. Men jag har mailat de nu och frågat om det går att fixa. Är ju en fördel om jag får hoppa fram lite med... Rida fram båda kan jag ju göra innan. Det ska bli väldigt kul iaf!

Startlistorna till 16 maj, finalen i div2 har också kommit ut nu och där ska jag ju inte rida Ina eftersom hon inte kan allt som ingår i LA:6... Laget är fullt då det är några som bara ville rida finalen för att den går på kandar, men jag anmälde mig ändå på Goliath för att kunna göra ett hästbyte till Connie om Catrine blev bortlottad. Men nu kom vi båda med trots att vi är ind. startande, så då ska jag ta och stryka mig från den startlistan.

Nu är det inte så mkt tävlingar kvar i uppland, mest hoppningar faktiskt. Ska kolla lite i stockholmsområdet om det finns lite intressanta saker i juni, för jag är hemma hela månaden och jobbar. Skulle vilja starta några tävlingar till med Ina denna termin. Känns som att vi nyss startade :P Blir intressant att se om equiterapeutbehandlingen kommer göra någon verkan på hennes stela sidor och ben. Snart ska jag åka till stallet och gå en promenad med Ina och rida ett lätt återhämtningspass med Majlis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar