måndag 24 maj 2010

Lugn återhämtning

Igår fick Ina vila. Hon hade sprungit massa i hagen när det regnade så mkt eftersom hon frös. Hon är en riktigt liten fryshäst :/ Filt på när hon kom in. Lite pyssel blev det sen. Vi ska löshoppa någon annan dag, var inget kul väder + att det blir lite halt om de drar iväg före/efter...

Idag var jag klar tidigt i skolan eftersom vi började så tidigt... Så åkte till stallet på en gång efter och fixade. Jag och Ina tog en liten "gräs-promenad" i solen, mys!

Nu ska jag ta med en blodgrape ut på altanen och steka lite innan Becca kommer. Ikväll blir det studentskiva :D Usch, fatta att det är 3 år sen nu som jag tog studenten. Det är en hel gymnasieperiod :S Vart har tiden tagit vägen?? Nåväl, nu har jag iaf gjort något vettigt med mitt liv och kommer förhoppningsvis ut i arbetslivet på riktigt i höst efter allt pluggande på universitetet.

Ina+Connie
=sant!


1 kommentar: