söndag 30 maj 2010

Kortkort uppdatering

Nu är jag kind of dead så det får bli en superkort uppdatering!

Kalle var jättefin idag, förutom studsandet då... Men i 1m 0+0 fel och 8:a av ca 60st.


Till lagklassen började det VRÄKA ner regn lagom till tredjeryttarna (jag red som 4e) så banan blev soggy och tung, vilket Kalle då har åsikter om och blir kinkig + gillar inte regnet... Vi fick ett pet som inte hade nåt med kinkigheten att göra, men ett stopp på en morotsoxer blev det tyvärr. Övrigt mycket fin!

Laget kom på en 5:e-plats totalt i serien av 15 lag, vilket vi var nöjda med! Tyvärr var det bara 4 lag som fick pris....................


Jag är ju fortfarande rätt sjuk (just nu har jag ingen röst över huvudtaget, tacka vet jag datorn ;) ) och efter första starten slutade jag inte flämta på en kvart tror jag... Men vad gör man inte för laget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar