tisdag 18 maj 2010

Pimp my helmut

Idag när jag storstädade bilen så tog jag ut alla häst- och tävlingsgrejer jag har i bakluckan. Min hjälm låg i sadelhållaren och jag såg att den har börjat bli lite sliten och den är inte lika svart längre. Det är en JW Charles Owen som jag har haft sedan 2006 och jag älskar den! Så för att den ska se lite ny ut igen så funderar jag på att pimpa upp den lite. Och vad skulle passa bättre än med lite bling-bling? Har tänkt sätta fast glitterstenar längs rosettkanten i bak på hjälmen. Om det är någon som har ett bra tips på var man kan köpa små glittrande glasstenar, please let me know! :)





3 kommentarer:

  1. de kommer bli jättefint :D
    jag har ju blingat min hjälm, o lite på västen ;) men vet inte var jag köpte stenarna, haha xD

    SvaraRadera
  2. Ja jag tror det med :) Ok, jag får kika runt lite helt enkelt. Kanske finns på leksaksaffärer?

    SvaraRadera
  3. Kolla på Panduro. Antingen på nätet eller på stan (Uppsala Färg)

    SvaraRadera