söndag 23 maj 2010

Ibland har man tur

Jag kan ju säga på en gång att jag INTE brukar ha tur med vädret, framförallt inte på tävlingar (se bara på mina 3 snöstormar i början av året då det blivit vår.. ;) ) Men denna helg hade jag vädergudarna med mig! Igår var det tävling = strålande sol med en perfekt vind som höll insekterna borta. Idag vid återhämtningen = ösregn med åska och blixtar... Tycker dock synd om alla lektionsekipage som tävlar i Bälinge idag i dressyr-DM. Skickar en tanke till er.


Håller på att sparar LA:3-filmen från igår på den andra datorn nu. Tänker lägga upp den här så fort youtube har laddat klart.

Strax efter kl 16 ska jag åka till stallet. Ina ska få ta det lite lugnare, medan Majlis ska löshoppas. Tänkte försöka fota lite (om det inte vräker ner regn förstås...)

Idag kommer Becca hem från Skåne. Hoppas du har haft det bra vännen! Imorgon kommer det bli askalas iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar