torsdag 23 september 2010

Helt otroligt :D !!

Kan börja med att säga att idag har jag lyckats skada mig, IGEN! Varför kan jag inte få gå skadefri? Och det är alltid smågrejer... Denna gång gick jag rätt in i en soffa,så jag tror ena tån på min otursfot (höger) har fått en spricka. Det blir isåfall 3e sprickan på den foten.
Jobbade i e.m. och sen red jag ett dressyrpass på Ina på banan. Utan stigbyglar blev det eftersom jag inte kunde trampa ner hälen pga foten :/ Men hon var suuuperfin i formen och orkade samla sig mkt! Ö.g., tempoväxlingar, taktträning och skolor. Duktig tjej!

Sen har jag en helt fantastisk sak att berätta och det är det jag nämnde i tidigare inlägg. Igår fick jag ett samtal på kvällen från ett företag jag har sökt jobb hos, och de frågade om jag ville komma på intervju!! De hade lite bråttom och ville träffa mig så fort det gick, så idag kl 11 stod jag redo på deras kontor i Uppsala. Var lite nervös innan eftersom detta var min första riktiga arbetsintervju, men det släppte när vi började. Allt kändes bra, frågorna, upplägget och jag var jättenöjd! Och tydligen måste min intervjuvare varit nöjd med, för han berättade för mig att det var den bästa intervjun av alla (de hade haft 25 pers där redan!) och det var så pass bra att han.......

.....ERBJÖD MIG JOBBET PÅ EN GÅNG!!!!! :D:D:D
Han ville inte ens fundera och kontakta mig sen, nej, jag fick jobbet på en gång, på plats!!!!!!!


Så nu mina vänner, kommer jag att bli heltidsanställd som Mediasäljare med kontoret mitt i Uppsala Centrum, jobba måndag-fredag på DAGTID!!!
Min dröm!!!!!


Förutom detta underbara att jag nu äntligen fått ett jobb, så kommer en till underbar sak att hända tack vare detta. Och det tänker jag avslöja imorgon när jag har ordnat lite. Och jag lovar, det är väl värt att läsa!!!


Jag är så glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!!

1 kommentar: