tisdag 7 september 2010

Måste få skriva av mig...

Hörde denna låt på Bandit idag. Fy fan vad bra den här versionen är! Börjar nästan gråta när jag hör den, känns lite för nära inpå min konstiga verklighet.
Började mumla lite svenska ord när jag lyssnade och det blev en egen översättning:



Origialtext:
I don´t know what it is that make me love you so.
I only know I never want to let you go.
Cause you started something,
oh, can´t you see?
That ever since we met you´ve had a hold on me.
It happens to be true,
I only want to be with you!

It doesn´t really matter what you say or do.
I want to spend each moment of the day with you.
Look what has happened
with just a kiss.
I never knew that I could be in love like this.
It crazy but it´s true,
I only want to be with you!

Översättning (egen):
Vet inte vad det är som får mig älska dig.
Men lova att du aldrig nånsin lämnar mig.
För vi har nånting,
försök att förstå.
Att ända sen vi möttes har de vart vi två.
Du hörde vad jag sa,
det är bara dig som jag vill ha!

Det spelar ingen roll om vad som nånsin hänt,
du väcker känslor i mig som jag aldrig känt.
Känslan är stark,
för jag är ju så kär,
trodde aldrig att jag kunde känna så här.
Du hörde vad jag sa,
det är bar dig som jag vill ha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar