torsdag 16 september 2010

Some pics

Idag var det lika mysko väder som igår. Regn, sol, regn, blåst, sol.... Som aprilväder fast höst :/
Igår fick Ina sig en skrittur runt ängarna och idag blev det lite lättare jobb på banan. Tränade bakdelsvändningar barbacka, så att jag skulle kunna påverka henne mer med mina sittben och min vikt. Några blev riktigt bra, hon lär sig!

Nog med text för idag. Här kommer lite bilder istället!


Efter alla "budgetstövlar" som gått sönder i
dragkedjorna, nu, efter LÅNG tids sparande från
extrajobb och dyl. har jag köpt ett par Petrie i
senaste modellen som är mycket mjukare än
tidigare modeller. De sitter som gjutna på mina
ben! Love them!!



Älskar att vakna med en stor pälsis som bara vill krypa in under
skinnet på en :)



Annika och Grace från hoppträningen i tis

Jenny och Dior i en "serieversion" från hoppträningen i tisdags

3 kommentarer:

  1. Snygga stövlar =)

    SvaraRadera
  2. Visst var de :D Förut har jag inte riktigt gillat Petries modeller, men denna passade både min smak och mina ben :) Ett + är att man faktiskt kan röra sig i dem också ;)

    SvaraRadera
  3. Så snygga stövlar! Kan du inte lägga upp lite fler bilder på dem? Vill ha!

    SvaraRadera