lördag 4 september 2010

Jag ska måla hela världen, lilla mamma....

Idag har jag mockat ur Inas box, därefter skurat väggar+galler och efter det målat alla väggar. Har bara det vita kvar till imorgon. Det tog sin lilla tid men det är skönt att få det gjort! Nu har jag dock arbetat i "fel vinkel" med skrubb och pensel i flera timmar = min inflammation i ryggmuskeln jobbar sig tillbaka. Så nu efter ett bad för att få bort all färg blir det till att ligga ett tag på stengolvet för att kunna räta ut ryggen ordenligt :)

En färgburk har smittat mig...

Jag har bestämt att Ina inte ska iväg och hoppa i Håbo imorgon då hon fortfarande är lite för överviktig. I hoppning är det ju tunga landningar för frambenen som inte finns i dressyren, så vågar helt enkelt inte riskera något i onödan! Blir dessutom skönt för henne att få ta en tur i skogen istället imorgon, hon har ju tävlat 3 helger i rad lilla hjärtat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar