måndag 27 september 2010

Sista lediga dagen

Oj oj oj vad jag har varit effektiv idag! Tror aldrig jag hunnit med så här mycket på en dag tidigare ;) Idag, måndag den 27 september 2010 är nämligen min sista lediga dag innan "ekorrhjulet" startar. Imorgon kör jag till Västerås för en dagsutbildning inför starten av min mediasäljarkarriär, som börjar på onsdag! Är riktigt taggad att starta mitt vuxna liv på riktigt!!

Detta har jag hunnit med idag:

  • Kört en häst till Ultuna för undersökning
  • Kört tillbaka t stallet igen och mockat, halmat, gjort iordning mat. (Ina vilat efter tävlingen)
  • Cyklat tillsammans med pappa till stan för att utföra ärenden:
  • Bankärende
  • Pratat med min nya chef om en viktig grej på torsdag
  • Växlat in massa 50-öringar (30 sep är sista chansen...)
  • Ätit lunchbuffé på China Garden, suuupergott och jättebilligt!
  • Cyklat hem, vi tog vägen förbi Polacksbacken, så massa extramotion!
  • Kört runt i Boländerna för att inhandla massa grejer inför mitt hästköp! Var till ÖB, City Gross, Rusta, Biltema och Granngården. Det jag köpte var bl.a. fodertunnor, foderhinkar, vattenhinkar, havresäckar och betforsäck. Sen lite "småkrafs"
  • Lastat in alla fodersäckar i garaget, sen börjat på namnmärkning av tunnorna
  • Gått en promenad ner till Surmulen för att kolla hur mitt gamla, men stora, skåp såg ut. Det var ingen vacker syn = blir nytt från IKEA
Nu börjar det bli fullt här i huset haha. Men jag är JÄTTENÖJD med mina inköp idag :)

Nu är jag hemma och ska dricka lite te, sen blir det sängen, för imorgon blir det en viktig dag!!

3 kommentarer:

  1. Oj oj oj förstår din lycka ;). Tok kul att handla nya saker!!

    SvaraRadera
  2. Ska du fortsätta jobba som instruktör då?

    SvaraRadera
  3. Anonym--> Jag kommer inom kort att förklara hur allt blir :)

    SvaraRadera