tisdag 14 september 2010

Hösthästar

Idag var det en riktig höstdag! Var lite sol, lite moln och jätteblåsigt så löven for omkring överallt... Tog med kameran ut till hagen för att få lite fina höstbilder på hästarna, men det var ju lättare sagt än gjort då alla tre är riktiga matvrak! Antingen stod de och finkammade grässtråna i backen, eller så stod de 10 cm från mig med mularna ner i fickorna i hopp om godis. Suck, måste de alltid tänka på mat? Kan de inte istället tänka "åh, nu ska jag ställa mig här i rätt ljus med huvudet upp och skarp blick så att människan får massa fina bilder på mig." ? Mycket bättre om du frågar mig.

Fick några bilder iaf, här är en på varje häst :)


Berry


Connie


Ina

Idag fick Ina göra galoppintervaller på stubbåkern igen och denna gången gick vi hem med full pott! Alltså, alla 4 skor satt kvar ;) Superbra jobb på superfräsch och pigg häst!

Fröken har ju ända sen sommaren varit väldigt tjockis, men nu äntligen börjar man se skillnad på magen, stor skillnad faktiskt! Kombinationen av ordentligt uteträning som cantring+kondition et.c., dressyr- och hopparbete tillsammans med en lättare bantning gör att t.o.m. en 4-barnsmorsa blir smalare ;)


Ikväll: Fota Jenny och Dior på hoppträning! Bilder kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar