tisdag 28 september 2010

Utbildningsdag i Västerås

Hua, nu är min skalle sprängfylld med nya intryck! Imorse körde jag till Västerås för att gå på den grundliga dagsutbildningen till mitt jobb som börjar imorgon. Utbildningen var jättebra och väldigt lärorik, men det är sååå mycket nytt som ska in i huvudet... Kommer vara jättesvårt och jobbigt de första veckorna har jag en känsla av, men det är bara att köra på! Imorgon börjar jag kl 8 på huvudkontoret i Uppsala :)

Svängde av till Ina på hemvägen (direkt efter Säfva, in mot Balingsta). Passade på att testa en hoppsadel på henne och den låg riktigt bra :)

TIPS SÖKES! Är på jakt efter ett tjockt utevintertäcke med hals. Om någon vet något bra, lämna gärna en kommentar i detta inlägg :)!


Vi fick i "hemläxa" av utbildaren i Västerås idag att INTE sitta och försöka plugga in alla nya grejer på papperna, utan koppla bort allt och slappa. Så nu ska jag gå och göra min läxa genom att laga en taco-middag och slå mig ner i TV-soffan!

2 kommentarer:

  1. Tips av vintertäcke. Detta Shirie täcke är super bra! Jätte bra passform och super varmt samt slitage starkt. Normal i storlekar. Har ett själv till min unghäst, som sitter super i då det busas mycket. Är en super läcker färg på mörka hästar. Då den vinröda färgen skiftar i blå/lila när solen skiner. Verkligen entt prisvärt täcke! http://www.ridsportshopen.com/index.php?page=shop.product_details&category_id=127&flypage=flypage.tpl&product_id=368&option=com_virtuemart&Itemid=80&vmcchk=1&Itemid=80
    /Tove

    SvaraRadera
  2. jag har ett SUPER VINTERTÄCKE SOM ÄR JÄTTE TJOCKT! till Harmonie:)
    Som dessutom har hals ( går upp till öronen nästan på henne)

    Det är ett Rambo Supreme Heavy, 420g i täcke, hals 100g.
    När jag köpte det förra vintern så betalade jag 2000:-

    Har en riktigt bra passform:)

    riktigt bra pris för ett bra täcke som ger otrolig värme ( vi fick tillslut ta av halsen för Harmonie körp igenom eltrådarna och käkade de andras hästarnas lunch xD )

    SvaraRadera