torsdag 29 april 2010

Äntligen!

Nu är tentan äntligen klar! Hoppas att den duger ;) Nu känns det som att "Valborg, here I come!"

Först ska jag dock jobba och sedan hoppträna med Ina ikväll! Denna vecka gick hon ju ingen Uffeträning, så nu hoppas jag på lite mer fjong i fötterna igen :) Filmen kommer att läggas ut antingen på fredag eller senare under helgen. Jag kommer nämligen inte vara hemma så mycket under valborg och på söndag är det tävlingsfotografering som gäller.

Glöm inte att säga till om du ska tävla på UPK nu på söndag och vill ha extra många bilder!

Nu måste jag fortsätta jobba med tidigare bilder som kom i lite skymundan nu under tentaskrivningen...

Tjao!

2 kommentarer:

  1. attans att jag såg att man kunde säga till dig nu. jag hade velat ha extra mkt bilder x)

    SvaraRadera
  2. Just till denna tävling gjorde det inte så mycket om man inte sa till innan. Eftersom solen var så härligt framme så var det bara ett visst antal hinder i varje klass som jag kunde fota. Men solen gjorde också så att jag ofta fick bättre kvalité på bilderna. Så jag tog så många bilder jag bara kunde på alla ekipage igår =) Men ibland kommer ju den mänskliga faktorn in att man misslyckas med vissa bilder. Hoppas att jag lyckades få en hel del bilder på dig och din häst då!

    SvaraRadera