söndag 11 april 2010

Snabbrapport

Nu är jag fruktansvärt trött och det känns som att mina knän ska gå av snart, så det får bli en kortare rapport idag från tävlingen, så skriver jag en riktig imorgon :)

1m: 0+8 (ett pet plus ett missförstånd bara, annars superfin!) Jättebusig och taggad på framhoppningen!

1m lag: 4 fel. INGET krut kvar i tassarna efter gårdagens maratonlöp på 288an i 8 km... Han var så trött =( Ett stopp på en bred oxer, resten felfritt. Fick dock släpa runt honom resten av banan stackarn. Sån kämparinsats han gjorde!

Filmer och fler bilder kommer. Här är lite smakprov:









2 kommentarer:

  1. Man ska inte ut och springa på vägarna dagen innan tävling! Det fattar väl vilken tävlingshäst som helst! Man ska VILA sig i from, det har min granne Dialog sagt!! :D Men linslus som jag är så vill jag ha bilder med rosett i tränset! Jag är sååå stolt över min insats!! Du kan skicka till den elaka med sporrar och spö: sarapersson_5@hotmail.com eller till den snälla med godis, dvs. Börje ;) Nästa gång blir det kanske 1m debut, akka den 25e, ses vi där?? Pussar och kramar från en lång orm!!

    SvaraRadera
  2. Nä, jag ska ta ett snack med Kalle om det där med uppladdning inför tävling... Jag skickade bilderna igår kväll till din husse (den där snälla med godis) eftersom jag inte hade den elakas mail ;) Men jag skickar dit dem nu också så att hon inte blir ännu elakare ;D
    Oj oj, 1m, gud vad spännande! Blir det ett kvalförsök då? Det finns ju inte många reg. 1m-klasser, inte i Uppland iaf... Ja vi ses där. Då är det andra omg. av div3 och till den gången ska jag spika in Kalle i boxen om jag så måste. No maraton again.
    Just det! Jag skickade en av bilderna jag tog till Webbmoster så nu finns du både på startsidan och på klotterplanket. Det visar din starka stjärnglans att synas överallt, Hollywood nästa! :D

    SvaraRadera