lördag 3 april 2010

Planering

Har just avanmält till morgondagens tävling i Tierp. Det känns alltid jättekonstigt när man har gått och laddat inför en tävling, och sen kan man inte åka på den...

Jag ska iaf tävla på måndag av alla dagar (det är en röd dag) på Lurbo. Då ska Lolan in och prestera årets andra start och medelsvårprogram. Denna gång, precis som förra, är det MsvB:2 vi ska rida. Det är mitt absoluta favoritprogram av alla medelsvår man kan rida :D Den är så roligt upplagd! Det ingår galoppin- och utridning, öppnor, diagonalslutor, ökningar, ryggning, enkla byten och galoppombyten. Sist vi tävlade gick det jättebra då vi tog ett stort kliv framåt! För er som inte sett filmen från den tävlingen kan jag lägga in den här. På min youtubesida har Lolas uppfödare skickat en jättegullig kommentar på denna film om att de är så stolta! Underbart att höra eller vad?? Här är filmen iaf...



Snart ska jag åka till Ina och se hur det står till med ryggmusklerna idag. Ev. kan jag skritta henne, annars får det bli tömkörning. Vi får se hur tillståndet är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar