fredag 2 april 2010

Långfredag

Idag tog jag och Ina en promenad i det härliga solskenet, hur mysigt är inte det :) ? Hon visade knappt något alls i ryggen idag och verkade pigg och glad. När jag skulle släppa tillbaka henne i hagen hos Connie så var det några från något annat stall som red på ridbanan, bl.a. en lång tjej på en liten shettis. Hon red barbacka med ett schabrak på och hennes ben var några cm från marken... Shettisen var otroligt söt (vilken är inte det förresten..?) och när hon skulle galoppera så hamnade tjejen ganska långt fram på manken, kanske schabraket som gled? Men iaf så böjde sig shettisen lite framåt och "klädde av sig" både schabrak och ryttare i slow motion. Såg väldigt roligt ut haha! Tjejen verkade van vid det, så det händer nog mer än en gång per ridpass kan jag tänka mig. En annan tjej som satt på en nordis sa iaf att hon tyckte Ina var fantastiskt vacker . Det kan jag ju inte annat än att hålla med om :)


Min vackra tös!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar